סדינים יוקרתיים

סדינים יוקרתיים

כאשר אנו מבלים כשליש מחיינו בין הסדינים זה רק בלתי נמנע שנרצה לשים דגש על איכותם. הסדינים יכולים להפוך את שנת הלילה להרבה יותר מפנקת ואת זמן המנוחה לחלומי, לכן רגע לפני שאתם בוחרים סדינים, כדאי מאוד שתכירו את כל הרכיבים שמרכיבים חלומות טובים.

איך הופכים רפסודה לפריט הכי מעוצב בבית
5 צמידים שאת יכולה להכין בעצמך!
בידה מומלץ – איך קונים בידה

כל אחד מאתנו יכול להעיד שהשינה הכי טובה ומפנקת לרוב מתרחשת בין כותלי הבית הפרטי. כדי שחדר השינה שלכם ירגיש כמו מינימום מקום מפלט ומקסימום אתר נופש אקזוטי בחו"ל, עליכם להשקיע בסדינים. סדינים איכותיים לא רק יהפכו את השינה לאיכותית, אלא שהם גם איכותיים בעצמם ולכן יהיו עמידים יותר וילוו אתכם לאורך זמן. הם שווים את ההשקעה שלכם, ולו רק בגלל ששינה טובה תוביל לתחושת רעננות ולפרץ של אנרגיה מדי יום ביומו. אז מה ההבדלים בין סדינים יוקרתיים לרגילים? אספנו לכם כמה.

קראו את האותיות הקטנות

איכותם של הסדינים מתחילה ונגמרת בסוג הבד. הבד הנבחר יכול להשפיע המון על מידת העמידות כמו גם על הנוחות שלכם ותחושת הנעימות במהלך השינה. הסתכלו בתווית וקראו תחילה מהו סוג הבד של הסדין. העדיפו לקנות סדינים שמיוצרים מבדים איכותיים כמו פשתן. מצעים מפשתן טבעיים למראה ולמגע, הם ממש נעימים ובעידן של היום לא פחות חשוב: פוטוגניים ונראים מושלם בכל תמונה. בנוסף הם מתרככים והופכים לנעימים יותר ויותר אחרי כל כביסה. 

צפיפות הבד

על אותה התווית שכתוב סוג הבד כתובה גם מידת הצפיפות שלו. כמובן לאלו מכם שאינם בקיאים בנושא המידע הנ"ל עשוי להתפרש כלא רלוונטי אך כאשר שואפים לקנות סדיני יוקרה מדובר בנתון לא פחות מהכרחי. צפיפות הבד משתנה בהתאם לסוגו, וככל שהסיבים יהיו צפופים יותר כך הבד יהיה איכותי יותר, נוח יותר ומפנק יותר. לרוב כאשר צפיפות הסיבים גבוהה מ- 250 חוטים לאינץ' תהיו בטוחים שמדובר בסדיני יוקרה של ממש, אך אתם בהחלט יכולים להתפשר גם על צפיפות של 175 חוטים לאינץ' ומעלה, ולדעת שהבחירה שלכם טובה.

100% טבעי

עוד סוגיה שכדאי לשים עליה דגש היא הטבעיות. בדים טבעיים כמו כותנה, פשתן ומשי יהיו הרבה יותר נעימים מבדים סינתטיים על סוגיהם. בדים טבעיים במאת האחוזים הרבה יותר נושמים, אינם צוברים לחות והם לא יגרמו לכם להזיע בשנת הלילה שלכם. זאת לעומת מצעים סינתטיים אשר שומרים את האוויר כלוא בתוכם ויכולים להוביל ללילות טרופים ונוטפי זיעה. איזה מבין השלושה לבחור? זה נתון להעדפה. כותנה זו האפשרות הזולה מבין השלוש אך אין ספק שסדיני פשתן ומשי יגרמו לכם להרגיש כמו אנשי מלוכה מדי לילה. 

על בד היפואלרגני וההבדל בינו לבין כל בד רגיל

בדים שאינם משלבים בתוכם רכיבים מן החי, מרכיבים ממריצים ומגרים כמו אלכוהול, כימיקלים, צבעים, חומרי ריח או תוצרי לוואי של נפט כמו וזלין ופראפין אלו הם בדים היפואלרגניים. או במילה אחרת: טבעיים. זאת בשונה מבד רגיל שעלול לכלול אחד או יותר מהרכיבים הנ"ל ולהוביל לגירויים בעור, להזעה ועוד. אם אתם רוצים בד היפואלרגני נושם לסדינים שלכם, פשתן יהיה הבחירה הטבעית. מאז ומתמיד שבד זה נחשב לנעים ואוורירי וכבר מימי קדם נעשה בו שימוש לבגדים, מצעים וכדומה. 

הפרטים הקטנים הם אלו שעושים הבדל גדול ולכן אסור להתפשר עליהם. אם ברצונכם להפוך את שנת הלילה שלכם לאיכותית עליכם קודם כל ולפני הכל להשקיע בבחירה נכונה של המצעים שלכם.

 

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0