האם ניתן להקים חנות וירטואלית עבור כל עסק שהוא?

האם ניתן להקים חנות וירטואלית עבור כל עסק שהוא?

כיצד חנות וירטואלית יכולה להפוך את העסק שבבעלותכם להצלחה

ניסור בטון ביהלום
כיצד לבחור חברה לאיתור תשתיות?
אתרים מותאמים לכל מכשיר. איך עושים את זה נכון?

כיצד חנות וירטואלית יכולה להפוך את העסק שבבעלותכם להצלחה

על אף הפופולריות הגדולה של קניות המבוצעות ברשת בימינו, ישנם עוד לא מעט בעלי עסקים שחוששים לקחת את העסק שלהם צעד אחד קדימה – ולאפשר ללקוחות את ביצוע הרכישות גם בצורה מקוונת. יכול להיות שהחשש העיקרי של אותם בעלי חנויות, הוא שהעסק כפי שהוא עובד היטב בחנות פיזית, לא יצליח לעשות את השינוי ולעבוד היטב גם בתור חנות וירטואלית. חשוב להבין שחסם זה מונע מהרבה מאוד אנשים להרוויח הרבה מאוד כסף, בעיקר כי נראה שההרגל של הקניות באינטרנט יכול להפוך כל עסק, מכל תחום – למצליח גם בפלטפורמת האון ליין.

מהי חנות וירטואלית ולמי היא יכולה להתאים?

 

כאשר גולשים מגיעים אל חנות אינטרנטית של בית עסק, הם אמורים לקבל את החוויה הדומה ביותר לזו שהיו מקבלים, אילו היו מגיעים לחנות פיזית. המשמעות היא, שחווית המשתמש וההנאה של הלקוח מהשהייה באתר, צריכה להיות דומה לתחושה הטובה שהיה מרגיש, לו היה נכנס לבית העסק הקיים – בין אם זו חנות בגדים, סופרמרקט או כל עסק אחר. הצבעוניות של המתחם הפיזי צריכה לבוא לידי ביטוי גם באתר, השילוט שעוזר ללקוחות להתמצא בחנות צריך להופיע גם בחנות המקוונת באמצעות כותרות וכפתורי אינטראקציה שונים וכן הלאה. היכולת להביא לידי ביטוי את מה שבעלי העסק מעוניינים "לשדר החוצה" ללקוחות פוטנציאליים, זוהי אומנות של בוני אתרים מקצוענים, אשר אחראים לכך שכל בית עסק יוכל להקים חנות און ליין שעובדת ומצליחה, בין אם זו חנות של גאדג'טים ובין אם זה עסק הנמצא תחת נישה מצומצמת הרבה יותר שכביכול איננה "קשורה לאינטרנט", כמו חפצי אמנות או מאפייה.

מהו האתגר העיקרי בשלב הבנייה של אתר עסקי?

 

ראשית כל, חשוב להבין כי ללא מחקר מקדים ומעמיק אתם ככל הנראה לא תצליחו לבנות חנות שתייצר הרבה "רעש", כלומר כזו שתביא אליה גולשים בכמות מספקת. אם החנות שלכם תהיה דומה מדי למה שכבר קיים בשוק אצל המתחרים – בהנחה וישנם עוד שחקנים רבים בתחום שלכם – הגולשים לא יחושו בהבדל וייתכן שהבחירה בכם או באחרים תהיה שרירותית לגמרי. מטרת המחקר המקדים, היא להבין אילו אתרים המציעים שירות דומה כבר קיימים ברשת ואז ללמוד כיצד להביא את המסר שלכם בצורה מעט שונה, ייחודית ובעיקר כזו ש"תדבר" בדיוק לקהל היעד ותצליח לייצר נבדלות. הבנת האופן שבו אתם יכולים להביא את העסק שלכם לידי ביטוי במרחב הווירטואלי, היא האתגר הגדול ביותר שלכם בטרם עלייתו של האתר לאוויר.

איך מקדמים משמעותית את המכירות של העסק בזכות אתר האינטרנט?

 

חשוב מאוד, לצד השקעה בבנייה של האתר העסקי והחנות הווירטואלית שבתוכו, למצוא מקדם אתרים שיבצע שיווק דיגיטלי מקצועי עבורכם. באופן כזה תוכלו להגדיל את החשיפה של האתר לגולשים, מה שבסופו של דבר גם יגדיל את המכירות.

 

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0