שמפניה ורודה

שמפניה ורודה

שמפניה ורודה איפה קונים? שמפניה ורודה מבית ירדן רוזה מציגה איכויות משנת 2012, שמפניה מבעבעת ונהדרת בניחוחות ארומטיים של תפוח ירוק, תות שדה, קליפת לימ

סביבוני מרשמלו מדהימים בעשר דקות עבודה
הטיפ המושלם לקירור משקאות!
איך מכינים את עוגת יום הולדת קלאסית

שמפניה ורודה איפה קונים?

שמפניה ורודה מבית ירדן רוזה מציגה איכויות משנת 2012, שמפניה מבעבעת ונהדרת בניחוחות ארומטיים של תפוח ירוק, תות שדה, קליפת לימון, פרחים ועוד. אז מה יותר טוב מלפתוח את החגיגה עם שמפניה מדהימה לצד שמנת ובגט בשמן זית? שמפניה בגוון ורדרד, חמיצות טובה והכי חשוב? רעננות וחגיגיות שעליה נדבר בהמשך. 

ירדן רוזה – שמפניה 2012 

מבין מגוון היינות והשמפניות, שמפניה ורודה שנוצרה בשנת 2012 תתיישן בצורה הטובה ביותר ותהיה מוכנה לשתייה עד עשר שנים משנת הבציר עצמו. אם כן מסתמן כי שמפניה זו תדע להשתלב עם כל דבר ובפרט עם מנות עשירות, מלוחות, קוויאר ואפילו דגים ונקניקים. כמו כן, אפשר לשלב את השמפניה גם עם קינוחים מדהימים ומתוקים כמו פטל, שוקולד ואפילו סופלה בשלל טעמים. הייחודית של בציר זה הוא שהצליח לגשר בין אקלים פרוע וחם לבין אקלים קר מדי, כאמור, אין ספק כי בציר 2012 הביא ממצעי אקלים טובים וכך נוצר גם הבציר המוצלח הזה. באותן השנים הסתיים לו החורף בהנצה מאוחרת אבל חזקה, עם זאת חודש אפריל הפך חם יחסית וכך זירז את תחילת העונה והשיג בציר שהחל כבר בתחילת אוגוסט. לאחר קיץ מוצלח, הגיע לו שרב וכך הושלם הבציר כבר ב20 לאוקטובר ואף הביא יבול נמוך ובאיכות טובה למדי. 

כיצד מופקת שמפניה ורודה?  

שמפניה ורודה מופקת הופקה בשנת 2012 מ71 אחוזים של ענבי שרדונה והשאר פינו נואר שגודלו בכרמים בצפון רמת הגולן. לצד הדקדקנות והמיקום הגובה יוצרה השמפניה הטובה הזו והפכה למשהו מסורתי שהמון צרכנים מסרבים לוותר עליו. הבציר עצמו הינו בציר ידני והכול קורה תוך כדי סחיטת אשכולות שלמים, תסיסה שנייה והתיישנות של משקעי השמרים למשך חמש שנים. כפי שהבנתם, שמפניה ורודה מופקת באזור צפוני וגבוה ביותר בישראל- אין ספק כי יינות המיוצרים ברמת הגולן נתנו ויתנו את הסימן הנכון והכול לצד טמפרטורה קרירה וענבים באיכות בלתי מתפשרת. הכרמים המוצגים כאן הינם כרמים הגדלים עד 1200 מטר מעל פני המים כאשר הגבוהים ביניהם באים במגע עם הטמפרטורות הקרות ביותר – מה שמועיל ביותר לייצור בפועל. 

בסיכומו של דבר, אם אתם רוצים יין טוב או אפילו שמפניה וורודה, חשוב לחפש בציר ישן לצד אחד כזה שגדל במקומות קרירים – מה שבהחלט יכול להבטיח איכויות של יינות יוקרתיים ואניני טעם. רוצים שמפניה ורודה לכל אירוע או חגיגה? אחד מסימני ההיכר הטובים ביותר לרכוש שמפניה איכותית זה לגשת אל בקבוקים המיוצרים ברמת הגולן ולבחור את הטעם שיישאר אתכם למשך שנים. מתיקות נהדרת, יין מבעבע, צבעים משכרים ובעיקר חוויה שחשוב לשמר ולשחזר בכל פעם מחדש. צריכים יין טוב? שימו לב כי הבציר בוצע ברמת הגולן. 

 

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0