גרין קארד – המדריך השלם להגירה וחיים חדשים

גרין קארד – המדריך השלם להגירה וחיים חדשים

גרין קארד – המדריך השלם להגירה וחיים חדשים   גרין קארד זה כרטיס זיהוי לכל דבר, למעשה זוהי תעודת זיהוי המעידה על אדם החי בארצות הברית ונחשב תושב קבע ח

ספא זוגי
מדריך דילירי לברצלונה – 11 טיפים מעולים לברצלונה והסביבה
ארבעה משחקי בית מקוריים

גרין קארד – המדריך השלם להגירה וחיים חדשים  

גרין קארד זה כרטיס זיהוי לכל דבר, למעשה זוהי תעודת זיהוי המעידה על אדם החי בארצות הברית ונחשב תושב קבע חוקי לכל דבר. באמצעות המסמך/כרטיס הזיהוי הזה יכול המהגר החי בארצות הברית לחיות בה לצמיתות ובתנאי שלא יעזוב אותה למגורים במדינה אחרת. המסמך הרשמי הזה מהווה תושבות קבע אבל גם מהווה הוכחה כי המעמד הוא אכן חוקי ומעניק הטבות לרבות הזכות לעבוד, ללמוד ובעיקר לחיות את החיים קצת אחרת. 

מה חשוב לעשות לפני שמגישים בקשת גרין קארד 

גרין קארד הינו כרטיס אותו חייב להחזיק כל מהגר החי בארצות הברית והוא בגיל 18 לכל היותר. עניין החזקתו של מסמך זה תאמת את תושבות קבע ובו זמנית תמנע לא מעט בעיות בפרט כאשר עלולים להיתקל בשוטרים או אפילו במחלקת ההגירה. לאורך השנים עבר הליך זה המון שינויים ועדכונים – מה שמצריך ודורש ממבקשיו לעקוב אחר שינויים תכופים הקשורים בצעדים שיש לנקוט לרבות תקופות המתנה ואישורים. עומדים לפני הליך של קבלת גרין קארד? לפני שאתם מתחילים דעו קודם כל את סוג האשרה, חקרו את הדרישות והגיעו מוכנים בכדי למנוע עוגמת נפש ומילוי הטפסים הלא נכונים. 

אילו סוגי גרין קארד יש? 

סוגי גרין קארד הקיימים הם משפחה, נישואין, עבודה ויש המבוססים על לימודים בעוד כל דבר מגיע עם הטפסים שלו וכך גם התהליכים המשתנים מבקשה כזו לאחרת. לאחר הבנת הסוג המתאים אפשר לגשת לטפסים הנכונים, למסמכים המתאימים וכן לתשלום האגרה המאשרת את ההסכמה והמשך התהליך. גרין קארד על בסיס עבודה מדבר על אדם המחויב לפנות אל המעסיק האמריקאי- כאמור הוא זה האחראי על כל התהליך לרבות ההסמכה לעבודה. כמו כן במסגרת זו חשוב לציין את 14000 האשרות הייעודיות למקצועות מסוימים וכך גם התמחויות ותחומים שיש להם ביקוש גדול יותר בארצות הברית. דרך נוספת להשגת הגרין קארד קשורה בעיקר בעניין הנישואין משמע אם הכרתם בן זוג או בת זוג אמריקאיים הדרך תהיה סלולה ופשוטה יותר לקבלת האישור המיוחל. כמו כן, יש לא מעט בני משפחה שיכולים לעודד חסות והם הורים, אחים ואפילו ילדים. אפשרות נוספת ואחרונה קשורה בעניין ההגרלה השנתית של הגרין קארד- הגרלה המספקת כ55000 אשרות למהגרים ממדינות שונות שבהן מספר המהגרים לארצות הברית נמוך. במעמד הזה מוצעת בפניכם גם האפשרות להגיש בבקשה באמצעות הגרלת המחשב וכך "להתגלגל" בהליך ההגרלה, לזכות ולהגיע עד למעמד הריאיון וקבלת אישורי השהייה.

בסיכומו של דבר האפשרויות רבות אבל מה שהכי חשוב לדעת ולעשות הוא לבחור את האשרות המתאימות ורק לאחר מכן להמשיך במסלול ההגשה והבקשות. אין לכם מושג או ידע כיצד להגיש את הבקשה המתאימה לאשרה המתאימה? בדיוק כאן אולי כדאי לכם להיוועץ בגורמים מקצועיים שיסייעו לכם להגיש את הניירת המתאימה וכך גם את המסמכים והבקשה המתאימה. 

 

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0