צמידים מזהב לאישה לכבוד יום האהבה

צמידים מזהב לאישה לכבוד יום האהבה

יום האהבה מהווה הזדמנות אולטימטיבית לרגש את האישה שבחייך ולהעניק לה מתנה אשר תביע את הערכה הרבה והאהבה כלפיה. ביום זה האווירה הרומנטית בשיאה, המסעדות

מה לא לשכוח לשים בהזמנת חתונה?
חשיבותה של עריכת צוואה עבור דור ההמשך
18 רעיונות לדייט לילי רומנטי

יום האהבה מהווה הזדמנות אולטימטיבית לרגש את האישה שבחייך ולהעניק לה מתנה אשר תביע את הערכה הרבה והאהבה כלפיה. ביום זה האווירה הרומנטית בשיאה, המסעדות מגישות תפריטי ספיישל, היכלי הספא חוגגים בתפריט טיפולים ייחודי, החנויות גדושות בפריטים מתקתקים ולך רק נותר לבחור את המתנה לפרטנרית.
מחפש רעיון מוצלח לולנטיין דיי? צמידים מזהב הם בדיוק מה שחיפשתם. פריט ייחודי שיקשט את זרועה של אהובתך ויכבוש את ליבה.
לב מזהב

יש סיבות רבות וטובות לכך שכיום תכשיטי זהב הפכו לכוכב על בזירת התכשיטים.

המתכת היקרה ביותר בעולם ניחנה בתכונות יוצאות דופן שהפכו אותה לכה נחשקת. היא בעלת עמידות יוצאת מן הכלל בפני שריטות, כתמים, חלודה ונראית נהדר, זוהרת ומבריקה, גם כעבור שנים מרגע הרכישה.

הזהב מתאים מאוד גם לעור רגיש מאוד וניתן לרחוץ אותו בשקט מבלי שיקרה לו דבר ובנוסף, הוא מהווה השקעה בשל היוקרה שלו.

לא פלא שתכשיטי זהב עוברים מדור לדור – הם פשוט נכס עבור כל אחת ואת הצמיד אפשר לענוד בכל עת ולאורך זמן.
ניתן למצוא מגוון מסחרר של תכשיטי זהב ובעיקר צמידים ולהתאים אותם להופעה הכוללת. איך תוכל לבחור את הצמיד המוזה האולטימטיבי וכיצד להעניק אותו בהפתעה לבחירת ליבך?
יהלומים – חבריה הטובים של האישה

כאשר בוחרים תכשיט מזהב חשוב להתייחס לסוג הקרט שלו המצביע על מידת הטוהר בתכשיט. K9, K14,K18, K21,K22,K24 . ככל שהצמיד מכיל יותר זהב כך הקראט עולה, כך שב-24 קראט יש את האחוז הגבוה ביותר – 99% זהב טהור. כמובן שלקראט השפעה ישירה על איכות ועלות הצמיד. אלמנטים נוספים הם סוג האבן במידה ויש כזאת בצמיד וכמובן, שיבוצי יהלומים.

אחד מסוגי הצמידים האהובים על נשים הוא צמיד טניס מזהב. צמיד זה, שהתפרסם בזכות שחקנית הטניס אמריקאית כריס אוורט, שעדנה צמיד יהלומים ואיבדה אותו במהלך טורניר טניס הפך לצמיד נחשק במיוחד. צמיד זה מוכר בשל סגנונו הקלאסי והנקי והעובדה שהוא מקושט יהלומים בצורה ליניארית בשורה אחת או יותר בצפיפות או במרווחים וכיום כמובן התווסף לו סוגר המבטיח שהוא לא ישתחרר מפרק כף היד.

בבחירת צמיד זה היות והוא כולל יהלומים, חשוב לבדוק שעבודת החוליות מקצועית ושכן רמת הניקיון והליטוש של היהלומים בסטנדרט גבוה להשגת הניצוץ המבוקש כמו גם, צמיד המגיע עם תעודה מקורית של DGI הכוללת את מפרט האיכות של היהלומים המעטרים אותו. כדאי לבחון בכמה יהלומים משובץ הצמיד בדגם המבוקש, מה אורכו תוך התאמה לפרק כף היד של הגברת והצבע של היהלום.
מתנה בהפתעה

צמידי זהב רבים שומרים על מראה מינימליסטי על זמני וצולחים את מגמות הזמן ומקושטים בזירקונים. מינרל מיוחד המהווה אלטרנטיבה ליהלומים במחירו הנוח והוא בעל מראה אטרקטיבי להפליא. יש צמידי חוליות בסגנון רולו עם זירקונים מעוטרים המעניקים נופך קסום לצמיד בגדלים שונים ובאורכים שונים, כך שאפשר לבחור את הדגם המתאים לחוגגת. גם צמידי הכדורים בעלי חרוזי הזהב המעוגלים המאופיינים בחיתוך יהלום להשגת מראה נוצץ כובשים את תיבת התכשיטים ומהווים הצעה נהדרת ליום האהבה.
חשוב לרכוש צמידי זהב ממקום אמין המציע משלוח ישר אליכם ולהזמין מראש על מנת שהצמיד יגיע בזמן לחגיגות יום האהבה. כדאי לבחור אריזה מהודרת ולא לשכוח לצרף ברכה. ניתן לשלוח בהפתעה את הצמיד למקום העבודה או לבית, להגיש את המתנה בעת הסעודה הרומנטית או תוך כדי ריקודים ואפילו להחביא אותה ולפזר רמזים עד מציאת התכשיט הנכסף.

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0