אחסון כספת לנשק- הדברים שכדאי להכיר

אחסון כספת לנשק- הדברים שכדאי להכיר

בעלי רישיון לנשק המחזיקים נשק בביתם כאמצעי להגנה עצמית או כחלק בלתי נפרד מעבודתם נדרשים לכללי בטיחות וזהירות. קרו כבר מקרים מצערים בעבר בהם הנשק הגיע

סדינים יוקרתיים
5 דברים שחייבים לדעת לפני שקונים מיקסר למטבח
דק במבוק או איפאה? באיזה רצפת דק תבחרו

בעלי רישיון לנשק המחזיקים נשק בביתם כאמצעי להגנה עצמית או כחלק בלתי נפרד מעבודתם נדרשים לכללי בטיחות וזהירות. קרו כבר מקרים מצערים בעבר בהם הנשק הגיע לידיים הלא נכונות, בין אם בעת בגניבה או בעת משחק.
אחסון נשק בכספת הביתית עלול לגרום לאסון במידה והנשק יתגלגל למי שלא צריך לאחוז בו ואף אחד חלילה לא רוצה לקחת את הסיכון שזה יקרה והנורא מכל יהפוך למציאות.
יש לזכור שכספת ביתית לא מוגנת היטב, כיוון שהבית אינו נמצא בשמירה קפדנית מסביב לשעון. כמו כן, האגף לרישוי כלי ירייה מציב הנחיות ברורות לגבי אחסון כלי נשק – התקנת כספת במקום מסתור, פריקת הנשק מתחמושת לפני החסנתה ובמקרה של היעדרות ממושכת כמו למשל, חופשה, יש להשאיר את כלי הירייה למשמורת אצל סוחר נשק מורשה. אי עמידה בנהלים אלו עשויה להעמיד בסכנה אנשים וכמובן את מחזיקי הנשק במידה ואינכם מעוניינים באחריות זו, אבל רוצים לשמור את הנשק כך שתמיד תוכלו להגיע אליו בעת הצורך. לפיכך קיים פתרון שחשוב שתכירו.

אחסון נשק זה לא משחק ילדים
הדרך הטובה ביותר לאחסן נשק היא במתחם כספות ייעודי בעל סטנדרט בטיחות גבוה שאין המשתווה לו. מתחם בו תוכלו ללא הגבלה לבקר בכספת ולאחסן בה נשק יחד עם פריטים יקרים אחרים או פריטים שברצונכם לשמור בהישג ידכם הבלעדית בין אם מדובר בדיסק און קי עם קבצים חשובים או כסף מזומן, אוסף יצירות אמנות, תכשיטי יהלומים וכדומה.
מבחינת אבטחה, מדובר במנגנוני האבטחה הטובים מסוגם. נתחיל בכך שהכניסה למתחם עצמו היא אך ורק למורשים ובכל שעות ביממה 365 ימים בשנה. הכספות עצמן חסינות לאש ופלדה ומספקות הגנה מפני מים ונטולות רכיבים מתלקחים. השילוב הוא בין אבטחה אנושית למערכות מתקדמות בטכנולוגיה חכמה. צוות המתחם הוא צוות ביטחון שעבר תהליך סינון בפינצטה ומיונים שכללו, בין היתר, בדיקות פוליגרף וכוללים בדיקות פוליגרף תקופתית לצד מבחני אמינות והכניסה לרצפת הכספות כשלעצמה אפשרית אך ורק בליווי שומר חמוש.
לכל זה נכנסות לפעולה המערכות המעניקות שכבת הגנה נוספת: מערכות ממוחשבות המיועדות לזיהוי פנים של בעל הכספת ועד סריקת טביעת אצבע. כל אחד המחזיק כספת במתחם כספות ייעודי מקבל כרטיס קרבה חכם המעניק לו גישה מבוקרת לכספת.
בנוסך לכל אלה, המתחם מאובזר במערכות המסוגלות למדוד עומסים ולזהות רעידת אדמה, לחץ מיוחד, דליפה של מים ואפילו קצר חשמלי וברגע שחל זיהוי מעין זה – להתריע על כך בזמן אמת למוקדי חירום. כלומר, הנשק והפריטים היקרים שלכם הנם בידיים הטובות ביותר.

דיסקרטיות מלאה – אבטחה מחמירה
פרט חשוב נוסף הרלבנטי למי שמעוניין בדיסקרטיות מלאה. בואו נודה באמת, לא כל אחד המחזיק נשק מעוניין שידעו על כך וכאשר הנכם בעלי כספת במתחם ייעודי, הפרטיות שלכם נשמרת. תוכלו להיות שקטים לגבי הגעתכם וביקורכם. יש במתחם הכספות טרקלין המתנה וחדר בידוד עם הפריטים השמורים בכספת.
במקרים רבים אחזקת נשק בכספת ביתית היא לא ריאלית: אווירת מתח בבית שהילדים יצליחו איכשהו לפתוח את הכספת וישחקו עם הנשק, פורץ שיעקוף את מערכת האבטחה הביתית ויגיע לנשק וכדומה. אקדח דורש מערכת הגנה הנגישה לו בשמירה אנושית וטכנולוגית יומיומית ואמצעי אבטחה ייחודיים מסוגם למניעת תקריות שעשויות להתרחש בזירה הביתית. חפשו מתחם כספות קרוב לסביבת העבודה או הבית וערכו סיור מקדים על מנת להבין את היתרונות וכיצד עובד תהליך השכרת כספת לנשק בקומפלקס כספות, בחינת עלות מול תועלת שעושה הבדל גדול.

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 1