מה לא לשכוח לשים בהזמנת חתונה?

מה לא לשכוח לשים בהזמנת חתונה?

הזמנה לחתונה היא הדרך האולטימטיבית לספר לעולם שאתם מתחתנים ושהם מוזמנים לחגיגה הגדולה. בחירת הרקע המבוקש, הקומפוזיציה של התמונה, סגנון הטקסט והשילוב ב

חשיבותה של עריכת צוואה עבור דור ההמשך
צמידים מזהב לאישה לכבוד יום האהבה
18 רעיונות לדייט לילי רומנטי

הזמנה לחתונה היא הדרך האולטימטיבית לספר לעולם שאתם מתחתנים ושהם מוזמנים לחגיגה הגדולה. בחירת הרקע המבוקש, הקומפוזיציה של התמונה, סגנון הטקסט והשילוב בין כל האלמנטים משחקים תפקיד משמעותי בעיצוב ההזמנה. לכל זוג יש את החזון שלו בנוגע להזמנה כאשר כדאי לקחת בחשבון את הפרמטרים החיוניים ביותר, שאף הזמנה לחתונה לא שלמה בלעדיהם.

אז מהם הפרטים הטכניים והשדרוגים להשגת הזמנת חתונה מנצחת? צ'ק ליסט לזוג המאושר.
מי, מי, איפה – משפטים שעושים הבדל

הבשורה בדבר החתונה תופיע בפרונט של ההזמנה וכדאי למצוא את הדרך הנכונה לסגנן את הדברים כדי להפתיע ולרגש. כמו למשל: תנחשו מה קרה ומי מתחתן? או שמחים להזמינכם לאירוע של השנה. אפשר לתבל את הכתוב גם בציטוט מתוך הפסוקים או משיר אהבה.

היות ויתכן שהמוזמנים אינם בעלי הכרות ישירה עמכם אלא עם הוריכם או בני משפחה אחרים כמו אחים, כדאי להדגיש את שמותיכם ולהוסיף את שמות ההורים כדי שהם יזהו במי מדובר. להוסיף את שם האם ושם האב מכל צד.

אם ההזמנה מיועדת לדוברי עברית וגם לדוברי שפה זרה, ניתן לתרגם את ההזמנה או להחליט שצד אחד יוצג בשפה העברית והשני בשפה אחרת.

אסור כמובן לשכוח לציין את התאריך הלועזי והעברי וכמובן את שעת קבלת הפנים ושעת החופה בנפרד, כי יש אנשים שמגיעים ישר לחופה בעוד אחרים נהנים מקבלת הפנים, הפתיחים וההתרגשות שלפני החופה.
הכתובת של גן או אולם האירועים קריטיים, כיוון שהמוזמנים בוודאי ישמחו לתכנן מראש זמן יציאה על מנת להגיע בזמן במיוחד בשעות העומס בכבישים. מומלץ לציין כתובת מדויקת אך גם מה לכתוב ב-WAZE, כי לעיתים הכתובת הרשמית של אולם האירועים אינה זהה לכתובת שלה ב-WAZE. אפשר כמובן גם לצרף להזמנה מפה עם ציון דרך ההגעה, למשל, מאיזה כביש לפנות ולאן ולסמן בדיוק את מקום החנייה ואת אתר החגיגה.

אל תשכחו לקנח בהנעה לפעולה ובברכה כמו למשל, נשמח לראותכם חוגגים אתנו או לראותכם משתתפים בשמחתנו או נתראה בקרוב וכדומה. אם יש הנחיות מסוימות שקשורות לאופי האירוע חשוב לציין אותן כבר הזמנה: כמו למשל, אם האירוע מתקיים במתחם עם בריכה להביא בגדי ים או במקום קר במיוחד להגיע בבגדים חמים או אם החלטתם שהקונספט של האירוע הוא שכולם ילבשו לבן או יגיעו מחופשים, כמובן שיש צורך לציין זאת בצורה ברורה על מנת למנוע אי נעימות.
כשעיצוב פוגש אינפורמציה

חשוב מאוד להגיש את הפרטים החשובים שצוינו בהזמנה בדרך אסתטית וייחודית. ניתן לעשות זאת במגוון אופנים: בחירת נייר ייחודי להדפסה כמו כרום ואפילו נייר ממוחזר שמעיד על חשיבה סביבתית, גודל גדול מהסטנדרטי והמקובל בתחום הזמנות לחתונה יוקרתיות, כל עוד אתם מוצאים מעטפה מתאימה. בחרו רקע שיבליט את הטקסט כך שיהיה קונטרסט בגוון הרקע ובגוון הטקסט להבלטת המלל והעדיפו פונט קריא וברור בגודל שיאפשר קריאה גם מרחוק. חשבו על הוספת טאץ' אישי להזמנה כמו למשל, חתימה אישית על כל אחד מהעותקים של ההזמנה או הדפסת תמונה זוגית שלכם ואפילו של המקום בו אתם עתידים להינשא.
אפשר לבחור קונספט עיצובי מעניין להזמנה לפי המקום בו אתם עתידים לחגוג. כמו למשל, הזמנה כפרית לחתונה בניחוח כפרי או הזמנה בעיצוב וינטאג' לאירוע בעיצוב וינטאג'. אפשר להוסיף אלמנטים משדרגים של אייקונים הקרובים לליבכם מפרחים ועד לבבות. העיצוב של ההזמנה אף הוא יכול לייחד את ההזמנה בין אם בתבליטים מוזהבים או פינות מעוגלות, חיתוך מעניין וכל נגיעה שמקפיצה את המראה של ההזמנה.

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0