בידה מומלץ – איך קונים בידה

בידה מומלץ – איך קונים בידה

אם גם לכם חשובה ההיגיינה האישית ואתם רוצים להרגיש בטוחים בבית הפרטי שלכם, הגיע הזמן לדבר על בידה מומלץ. לא משנה מאיפה חזרתם ומה ראיתם, הקדמה אמרה את ד

10 טיפים מקוריים וחכמים לדיאטה!
המדריך המלא למשקפי מולטיפוקל
כיצד להיפטר מאורחים לא רצויים?

אם גם לכם חשובה ההיגיינה האישית ואתם רוצים להרגיש בטוחים בבית הפרטי שלכם, הגיע הזמן לדבר על בידה מומלץ. לא משנה מאיפה חזרתם ומה ראיתם, הקדמה אמרה את דברה והיא בהחלט ממליצה לכם לשמור על הסביבה הטבעית והסביבה החיצונית שלכם אבל גם לחסוך בלא מעט משאבים שעולים לא מעט. רוכשים מגבונים ונייר טואלט למכביר? זו רק סיבה אחת מדוע אתם חייבים לרכוש בידה שיעשה את ההבדל גם בהיבט הפיננסי. הנה לפניכם בידה שיודע לשבת בנוחות על האסלה בשירותים שלכם ולעשות את עבודת ההיגיינה על הצד הטוב ביותר- לא מבינים במה מדובר? במיוחד עבורכם מאמר שילמד אתכם הכול אודות בידה מומלץ.

מהו בידה מומלץ לפי ההגדרה של הצרכנים?

בידה מומלץ הוא זה שיודע לחמם את האזורים המוצנעים גם בחורף, כאמור לאחר השימוש או תוך כדי חשוב לבחור בידה שמכיל בתוכו גוף חימום. כמו כן חשוב לבחור מוצר שיודע לשלוט בטמפרטורה ולספק מים חמים ונעימים לי העונה והמטרה (שטיפה אינטימית או שטיפה אחורית). לצד זאת חשוב לבחור בידה שמרכיב גם מייבש ומשחרר זרם אוויר מתאים שיידע לייבש את המקום כתוצאה מהשטיפה שבוצעה קודם לכן.

הוראות לפני התקנת בידה בבית

רכישת בידה מומלץ ידרוש מכם התייחסות לשני חיבורים לרבות הניאגרה וכאן יידרש מפצל מתאים. כמו כן, יש לקחת בחשבון גם את עניין החשמל וההפעלה הבטוחה אז אם רכשתם את המוצר בישראל, התקשרו אל חשמלאי שיבצע את הדברים על הצד הבטוח ביותר ובהתאם למתח החשמל הישראלי -רכשתם בידה בחו"ל? כאן יידרש מכם שנאי ממקום הרכישה ולכן, עדיף שתרכשו את הרכישות שלכם בישראל. פרמטר נוסף קשור בהתאמת האסלה בכדי למנוע מראש עלויות שיפוצים מיותרים מראש. בנוסף, קחו בחשבון את עניין אספקת המים הנוכחית – כבר כאן רכשו בידה או אסלה חכמה המגיעה עם מפצל שיידע להתמודד עם לחץ המים בצורה הפשוטה ביותר.

אבחנו את צורת האסלה מבעוד מועד

פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון לפני התקנת בידה מומלץ זו הצורה של האסלה, האם תבחרו אסלה מעוגלת או מוארכת? לפני המדידה יש להסיר את המושב הרגיל ולמדוד- המלצתנו? למדוד  בצורה המדויקת ביותר על ידי הסרת המושב הישן לפני כן. כמו כן יש לקחת בחשבון את עניין המרווח בין המיכל של ההדחה לבין חורי האסלה (5 ס"מ").

בסיכומו של דבר אם אתם מחפשים בידה מומלץ ורוצים לבצע התקנה ללא פשרות חשוב לגשת לחנות באופן עצמאי ולהביא משם את המוצר. הגעה לחנות היא לא רק בכדי להשיג/ לוודא כי אכן מדובר במוצר נכון אלא גם כי הוא תקין ועומד בתנאי הרכישה ותווי התקן הנדרשים. הגעתם לשלב ההתקנה? אל תשכחו להוציא את ההתקנה לפועל כמה שיותר רחוק מהמקלחון עצמו והכי חשוב נהגו בזהירות בעת השימוש- אחרי הכול מדובר במוצר מחובר חשמל.

 

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0