זווית הצילום הייחודית שתשווק את העסק שלכם טוב יותר

זווית הצילום הייחודית שתשווק את העסק שלכם טוב יותר

כאשר קהלי היעד של עסקים רבים נחשפים לכמויות אדירות של מידע, הרי שכולם ככולם ינסו להתחרות על לבם דרך מגוון רחב של אמצעים שיווקיים יעילים. אחד מהם וככל

אתרים מותאמים לכל מכשיר. איך עושים את זה נכון?
חברת היהלום לשירותי ניסור וקידוח בבטון. עם צוות מעולה.
מצלמות נסתרות – המדריך לרכישה נכונה

כאשר קהלי היעד של עסקים רבים נחשפים לכמויות אדירות של מידע, הרי שכולם ככולם ינסו להתחרות על לבם דרך מגוון רחב של אמצעים שיווקיים יעילים. אחד מהם וככל הנראה מה שיוכיח את עצמו כיעיל בכל פעם מחדש הוא איך לא – סרטונים.

סרטונים שיווקיים הם תמיד דרך נפלאה ללכוד את תשומת לבו של קהל היעד. בעוד שתוכן רב יכול לעייף את העין ולגרום לאיבוד עניין, הרי שסרטונים מאפשרים מיצג וויזואלי המשתנה ללא הרף ושבו-זמנית מעביר את המסרים השיווקיים החשובים.

האם כל סרטון יכול לתפוס את העין?

כמובן שאם תצלמו סרטון של בעל עסק אשר יושב ומסביר על כישוריו או שירותיו, הרי שהצופים יאבדו עניין די מהר. אך אם תציגו מגוון רחב של היבטים ויזואליים מרשימים, הרי שייתכן שלא רק תשיגו את תשומת לבם של הצופים, אלא גם תרשימו אותם ותקרינו הילה יוקרתית ומושכת.

הכירו את הצילום האווירי

מה שפעם היה שמור אך ורק לצוותי צילום המצויים על גבי מסוק, הפך להיות נגיש וקל באמצעות רחפנים מקדמים המצוידים בציוד צילום משוכלל.

הצילום האווירי עשה כברת דרך ארוכה, וכיום צלמים מקצועיים בעלי הכשרות ורישיונות נדרשים, יכולים ושמחים להציע את שירותיהם בעבור משרדי פרסום, חברות, פסטיבלים ושורה של לקוחות שונים אשר מתעניינים בתחום זה.

בעברו, צילום אווירי שימש בעיקר למיפוי ולביצוע מעקבים אחרי קצב התקדמותם של פרויקטים הנדסיים. כיום, צלמים המיומנים בצילום אווירי מאפשרים את יצירתם של סרטונים עצרי נשימה, כאלו שניתן בקלות למצוא ברשת ה-youtube ברמת 4K לצילומי נוף, ערים, תופעות טבע ועוד.

כיצד הוא יכול להשתלב בסרטון פרסומי?

בואו נחזור לרגע לדוגמה של בעל עסק שיושב ומדבר. אם היה מדובר באדריכל אשר מספר על הפרויקטים שלו, האם היינו שמחים לראות את הפרויקט דרך שיחה אל מול המצלמה? או יתרה מזאת, נניח ובעל משרד האדריכלים הגדיל לעשות והציג את המבנים השונים שלו – האם היינו שמחים לראות אותם ממטה? או שמא מתצלום מגובה אשר מציג את הפרויקט במלוא הדרו? וודאי שהתשובה דיי מרומזת בגוף השאלה.

באופן הזה, עסקים רבים משתמשים כיום בשירותיהם של צלמים מקצועיים המיומנים בהטסת רחפנים ובמציאת זוויות הצילום הייחודיות. צילום אווירי יכול לסייע רבות בפרסומם של פרויקטים בנדל"ן, מבנים אדריכליים מרהיבים, פרסום לפארקים או פסטיבלים קרבים ועוד.

"אבל כל אחד יכול להטיס ולצלם מרחפן"

נכון יהיה לקבוע שרחפן צילום הוא מוצר דיי מוכר וידוע. אך לרשותם של צלמים מקצועיים עומד הידע המקצועי הנדרש כדי למצוא את הזוויות הייחודיות, וכל שכן לערוך את הסרטון לאחר מעשה ולוודא שמזמיני השירות יקבלו את המוצר המוגמר האיכותי ביותר לשביעות רצונם.

נושא הזוויות והקומפוזיציה יכול לשנות באופן מהותי את מידת התוצר הסופי, ולהבדיל בין סרטון חובבני רגיל, לבין סרטון מקצועי אשר משדר מסרים שיווקיים נכונים לצופים.

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0