כיצד לבחור חברה לאיתור תשתיות?

כיצד לבחור חברה לאיתור תשתיות?

בזמן שאנו מעבירים את היום יום שלנו באופן שגרתי למדי, הרי שממש מתחת לרגלנו, טוב ובכן כמה מטרים מכובדים מתחתנו, ישנן תשתיות המספקות את צרכינו המרכזיים ב

חברת היהלום לשירותי ניסור וקידוח בבטון. עם צוות מעולה.
אתרים מותאמים לכל מכשיר. איך עושים את זה נכון?
האם ניתן להקים חנות וירטואלית עבור כל עסק שהוא?

בזמן שאנו מעבירים את היום יום שלנו באופן שגרתי למדי, הרי שממש מתחת לרגלנו, טוב ובכן כמה מטרים מכובדים מתחתנו, ישנן תשתיות המספקות את צרכינו המרכזיים ביותר לרבות תשתיות מים וביוב, חשמל, אינטרנט וטלפוניה.

מתי אם כך אנו נשים לב להימצאותן של תשתיות אלו? כמובן כאשר הן אינן מתפקדות כראוי, אז עלינו למצוא פתרון מידי ומהיר שכן ניתן רק לדמיין את גודל המשבר כאשר בניין שלם איננו מחובר לתשתית המים העירונית או לחשמל.

מהו איתור תשתיות?

זו העת להכיר מושג חשוב בתחום הנוגע לתיקונן של צנרות מרכזיות וקווי מים ראשיים. איתור תשתיות הינו תחום מקצועי ובו מתבצע איתור ממוקד ומיפוי מדויק של התשתיות הטמונות במעמקי האדמה.

איתור תשתיות עשוי להידרש עבור מספר מקרי בוחן:

  • מזעור נזק משני לתיקון תשתיות – כדי שלא ייגרם נזק מיותר לאספלט הכביש או למדרכה, איתור ממוקד של האזור בו התשתית לקויה, יכול לסייע רבות ביצירת פרויקט כירורגי ומהיר.
  • איתור תשתיות לקראת בנייה – באתרי בנייה המבקשים להתחבר אל התשתית העירונית, נדרשת עבודתו של מאתר תשתיות מקצועי אשר יספק מיפוי מוחלט של תוואי התשתיות.

כיצד נבחר חברה איכותית לאיתור תשתיות?

הכול שאלה של מהות העבודה. עבור קבלנים המבקשים לאתר את התשתיות לצורך עבודת חיבור עתידית לתשתית העירונית, הרי שניתן לבחור בין מגוון רחב של חברות המספקות שירותי מיפוי תשתיות מקצועיים.

אך כאשר מדובר בתשתית לקויה, הרי שמומלץ לבחור בחברה המספקת שירות משולב של איתור התשתית התקולה לצד תיקונה בפועל.

שירותי תיקון לצד איתור התשתית

חשוב להבין שכאשר מדובר בתשתית תקולה, אין זהו צינור קטנטן שניתן להחליפו בקלות; מדובר לא אחרת מאשר בצנרת עשויה בטון ובגדלים שיכולים להגיע עד לכ-2 מטרים.

תשתיות שכאלו, מצריכות שינוע של ציוד הנדסי כבד, צוותים הנדסיים מקצועיים וקבלנים אשר ילוו את הפרויקט מתחילתו ועד לסופו. על כן, ישנו הבדל משמעותי בין חברות המספקות שירותי איתור תשתיות ותו לא, אל מול חברות המעניקות שירות משולב.

הקושי הרב בשינוע הציוד ההנדסי הנדרש, ואי היכולת של חברות רבות להעניק שירותי תיקון מידיים, הוא זה שצריך לעמוד בראש סדר העדיפויות כאשר מדובר בתקלה.

עבודת תיקון יש לעשות רק עם קבלן

מצאתם חברה המספקת שירותי תיקון תשתיות? וודאו כי מדובר בחברה המנוהלת על-ידי קבלן הרשום בפנקס הקבלנים.

בקשו מן הקבלן את מספר הרישיון שלו, והריצו את שמו באינטרנט. מהר מאוד תוכלו למצוא את פנקס הקבלנים ולהיווכח אם אכן מדובר באיש מקצוע הכפוף לכל הסטנדרטים הנוקשים ביותר על-פי תחיקות מדינת ישראל, או שמא באדם המספק שירות שלא כחוק.

> מתי נשתמש בניסור בטון?

המלצות

עד כמה שאיתור תשתיות נדרש להיות מדויק, הרי שעדיין כדאי לוודא שאכן בחרתם באיש מקצוע הזוכה לדברי שבח מלקוחותיו.

בחיפוש מהיר אחר שמה של החברה אותה מצאתם באינטרנט, תוכלו להיווכח במגוון ביקורות מצד לקוחות קודמים, דברי שטח ולעתים גם תלונות. זוהי דרך יעילה לוודא אם אכן מצאתם איש מקצוע מיומן אשר יספק עבורכם את המענה המקיף לצורכיכם.

 

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0