אופניים חשמליות דברים שחשוב לדעת

אופניים חשמליות דברים שחשוב לדעת

אם היו מספרים לכם בעבר על המצאה כמו אופניים חשמליות לבטח הייתם חושבים שזו בדיחה. אך תתפלאו לדעת כי התיעוד הראשוני של המצאה זו מקורו עוד במאה התשע

דק במבוק או איפאה? באיזה רצפת דק תבחרו
5 טיפים לשמירה על אורך החיים של הדיו במדפסת שלכם
המדריך המלא למשקפי מולטיפוקל

אם היו מספרים לכם בעבר על המצאה כמו אופניים חשמליות לבטח הייתם חושבים שזו בדיחה. אך תתפלאו לדעת כי התיעוד הראשוני של המצאה זו מקורו עוד במאה התשע עשרה.

כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה קל יותר להאמין שיש המצאות שכאלה, כמעט הכל אפשרי ומציאותי.

אופניים חשמליות ממונעות באמצעות מצברים והוכות לנו את החיים להרבה יותר קלים.

אז מדוע לרכב על אופניים רגילות כאשר יש בשוק אופניים חשמליות?

למה להתאמץ ברכיבה על אופניים רגילות כאשר אנו יכולים לרכב על אופניים חשמליות שיעשו את העבודה הקשה עבורנו?

רכיבה על אופניים חשמליות מדוע

התשובה לשאלה מדוע לרכב על אופניים חשמליות היא מורכבת ובעלת מספר תשובות, מספר תשובות שהגורם המשותף להן הוא הבריאות שלנו אך לא רק.

רכיבה על אופניים חשמליות מומלצת לאנשים אשר נוהגים להתנייד למרחקים קצרים, מוזילה עלויות וגורמת להפחתת זיהום האוויר. רכיבה על אופניים חשמליות תורמת רבות לבריאות ושומרת על כושר. רכיבה על אופניים חשמליות הרבה יותר בטוחה מרכיבה על אופניים רגילות, רכיבה כל אופניים חשמליות היא תחבורה מצוינת בתוך העיר, כל זאת ועוד ובנוסף רכיבה על אופניים שכאלו תורמת לאיכות הסביבה.

רכיבה בטוחה על אופניים חשמליות

ראשית, בטרם רכישת אופניים חשמליות יש לוודא מול המוכר כי האופניים שאתם עומדים לרכוש בעלות אישור ברור של מכון התקנים הישראלי.

כמו לכל כלי תחבורה גם לרכיבה על אופניים חשמליות קיימים חוקי וכללי תעבורה שיש לעמוד בהם, הן לביטחון הרוכב והן לביטחון הסובבים אותו. חוק מספר אחד שיש לשמור עליו בעת רכיבה על אופניים, אין לרכב על אופניים חשמליות ללא קסדה קשורה בשטח בין עירוני, בשטח עירוני מעל גיל שמונה הנושא בגדר המלצה עבור בטיחות הרוכב.

בעת רכיבה על אופניים חשמליות יש לשמור על כללי בטיחות, כגון: איתות בעת סטייה מהדרך באמצעות הנפת היד, באם הנך רוכב על כבישים ציית לתמרורים ולרמזורים, היזהר מכלי רכב חולפים בדיוק כפי שאתה נזהר כאשר אתה נוהג ברכב, אין לחבר מטענים לאופניים, תמיד תעדיף לרכב על כביש או דרך אשר מיועדים לרוכבי אופניים.

עליך לזכור תמיד כי רכיבה על אופניים חשמליות דומה לשימוש בכל כלי תחבורה אחר.

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0