המדריך המלא למשקפי מולטיפוקל

המדריך המלא למשקפי מולטיפוקל

משקפי מולטיפוקל הם משקפיים לא זולות כלל. לא כל לקוח מבין מה בעצם יש במשקפיים הללו ולמה הוא אמור לשלם עליהם כל כך הרבה. ברוב המקרים הבחירה במשקפי מולטי

תוספי מזון: האם אתם זקוקים להם?
כיצד להיפטר מאורחים לא רצויים?
למה ומתי צריך להיכנס להליך של החלפת ברך מלאה?

משקפי מולטיפוקל הם משקפיים לא זולות כלל. לא כל לקוח מבין מה בעצם יש במשקפיים הללו ולמה הוא אמור לשלם עליהם כל כך הרבה. ברוב המקרים הבחירה במשקפי מולטיפוקל היא רק לאחר המלצה של אופטומטריסט כי האדם מן השורה לא באמת יודע להניח את האצבע על הייחודיות של המשקפיים הללו.

בגלל שזה כך, חשוב ללמוד מעט על אודות המשקפיים מהסוג הזה כדי לדעת באמת מה יש במשקפיים הללו ולמה וגם מתי המחיר הגבוה שלהם יהיה מוצדק.

מה זה משקפי מולטיפוקל?

אז לפני הכול נגדיר. מה זה משקפיים מולטיפוקל?

המראה שך המשקפיים הוא רגיל לגמרי. ההבדל הוא בעדשות המשקפיים. מולטיפוקל פירושו בעברית – רב מוקדי. מדובר בעדשות שנועדו לתקן את הראייה שלנו הן לטווח הרחוק והן לטווח הקרוב.

אנשים שמרכיבים משקפיים לראייה לרחוק, מגיעים בשלב מסוים למצב אשר בו הם מתקשים לקרוא טקסטים קרובים לעין או את מסך הטלפון. זה הזמן אשר בו הם זקוקים למשקפיים מולטיפוקל שישלבו ויכסו את כל ליקויי הראיה הקיימים לרחוק ולקרוב.

החלק העליון של העדשה מאפשר את הראייה לרחוק כאשר החלק התחתון שלה מאפשר את הראייה לקרוב, לצורך קריאה או מסך הטלפון. מרכז העדשה מאפשר את הראייה לטווחי הביניים כמו מסך מחשב, לוח שעונים ברכב וכן הלאה.

עוברים לעדשות מולטיפוקל

רוב האנשים שזקוקים לעדשות מולטיפוקל מנסים 'למשוך' את הזמן והם לא ממהרים לרכוש משקפיים כאלה. הם מוצאים את עצמם נאלצים להרחיק מהעיניים את העיתון או את הטלפון, הם צריכים להרים את המשקפיים כדי לראות טוב יותר את האותיות הקטנות והם לא חושבים שזה הדבר הנכון ברגע הנתון למצב הראייה שלהם.

לרוב רק לאחר כשלוש שנים של סבל ההחלטה לרכוש משקפיים מולטיפוקל מבשילה אצלם.

מאותו רגע העיניים שלהם נפקחות. פשוטו כמשמעו. הם מתחילים לראות סוף סוף כמו שצריך בלי כל קושי, לכל מרחק ולכל טווח.

ההסתגלות למשקפי מולטי פוקל

אנשים שמתחילים להרכיב לראשונה משקפיים מולטיפוקל חווים קושי לא פשוט בהסתגלות למשקפיים. מדובר בהחלט במוצר שיש להיערך לקראת ההסתגלות אליו כאשר לא פעם המטופל יסבול מכאבי ראש, הוא לא יראה בצורה ברורה ובאופן כללי הוא לא באמת יסתדר עם המשקפיים. הדבר עלול להפוך למסוכן כאשר מדובר בנהיגה עם המשקפיים החדשות. חשוב להתאזר בסבלנות כי מה שצריך כאן זה רק זמן. ברוב המקרים הזמן בהחלט עושה את שלו והאדם מתרגל למשקפיים החדשות.

כמה עולות עדשות מולטיפוקל?

המחיר לעדשות מולטיפוקל הוא מחיר גבוה בלי כל פרופורציה לעדשות המשקפיים הרגילות.

אחרי הכול מדובר במוצר ייחודי המותאם על פי צרכי הלקוח כאשר אלו אמורים לתת את המענה המושלם בהתאם למצב הספציפי שלו.

חשוב לפנות אל אופטומטריסט מומחה כדי שיתאים את העדשות שישדרגו את איכות החיים של המטופל.

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0