קבלן שלד לווילות

קבלן שלד לווילות

פרויקט בניית וילה הוא פרויקט שאפשר לנהל אותו בצורה עצמאית יחד עם האדריכל, ולבחור את הקבלנים שלכם לבד. קבלן שלד לווילות הוא אחד מבעלי התפקידים החשובים

חברת היהלום לשירותי ניסור וקידוח בבטון. עם צוות מעולה.
המקצוע: מגשר.
ניסור בטון ביהלום

פרויקט בניית וילה הוא פרויקט שאפשר לנהל אותו בצורה עצמאית יחד עם האדריכל, ולבחור את הקבלנים שלכם לבד. קבלן שלד לווילות הוא אחד מבעלי התפקידים החשובים ביותר בכל בנייה ובכל פרויקט, משום שהשלד הוא הבסיס לכל מבנה. קבלן כזה חייב להיות רשום בפנקס הקבלנים בסיווג שמתאים לקבלנים כאלה ולהיות חבר באיגוד הקבלנים. הניסיון שלו בבניית שלד מבנה כזה חייב להיות מוכח ומומלץ לראות תיק עבודות לפני שבוחרים אותו.

מה עושה קבלן שלד ולמה הוא חשוב?

לאחר חפירת היסודות, בניית השלד של המבנה היא החשובה ביורת בדרך שהיא נעשית. על השלד הזה נבנים הקירות והתוספות, ולכן כל התכנון והביצוע חייבים להיות מדויקים וללא פגם. אי אפשר לתקן טעויות ותקלות בשלד לאחר מעשה מבלי להרוס ומבלי לבזבז זמן וכסף רב, ולכן הפיקוח והבקרה על הליך הבנייה חייב להיות הדוק מההתחלה. קבלן השלד גם מזמין את החומרים לפי הזמנת האדריכל והלקוח, ועוקב אחר קבלתם ומצבם כשהם מגיעים לאתר הבנייה.

יחסי קבלן ולקוח

הלקוח מפקח בדרך כלל על הבנייה באמצעות האדריכל ומפקח בנייה שמנהל את הפרויקט, משום שזוהי הדרך הטובה ביותר לאתר ולגלות תקלות וליקויים כבר מההתחלה. העבודה הזאת בשלב בניית השלד קריטית מאוד משום שהפיקוח הצמוד הוא החוליה שמחברת את הלקוח עם קבלן שלד ומספקת לו מידע האם הכל מתנהל כשורה. זה כולל גם מעקב אחר ההוצאות ומחירי החומרים והזמנת ביצועיסטים לעבודות השונות במהלך עבודות הקמת השלד.

https://i-eng.co.il/%d7%a7%d7%91%d7%9c%d7%9f-%d7%a9%d7%9c%d7%93/ י.נ הנדסה קבלן שלד מקצועי

יציבות השלד

בישראל יש סכנת רעידות אדמה כפי שהוכיח ההיסטוריה וכפי שאנחנו יודעים מרעשי אדמה קטנים שאנחנו חווים מדי פעם. יציבות שלד הווילה קובעת גם את היציבות שלו בזמן אסון טבע כזה, וגם מספק הגנה בזמן התקפות טילים, כאשר בונים טוב ונכון את הממ"ד. יש לחזק את השלד ולתכנן אותו נכון הנדסית, כך שיעמוד בדרישות החוק לבניית מבנים שיתאימו לרעשי אדמה ושיהיו תקינים הנדסית מבלי לקרוס. יותר מדי תאונות בנייה לימדו אותנו שזה לא מובן מאליו.

כיצד עובדים עם הקבלן?

את הקבלן בוחרים יחד עם האדריכל ומהנדס הקונסטרוקציה, שיכול לחוות דעתו האם הוא כשיר ומתאים לעבודה, ולא רק לפי הצעת המחיר שלו. התכנון של המבנה נעשה על ידי המהנדס והוא מספק אותן על כל המפרט של השלבים השונים שיש לעשות בבנייה. זה כולל חומרים, חפירת יסודות ובניית השלד והרצפה נכון ובצורה יציבה, כדי להבטיח שהמבנה יהיה בטוח לשימוש הדיירים.

והנה עוד דוגמאות לעבודות שצריכות ניסור בטון ביהלום

 

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0