השולחנות לסופרי סתם שכולם מדברים עליהם

השולחנות לסופרי סתם שכולם מדברים עליהם

סופר הסתם זקוק לשולחן נוח ומיוחד לצורכי הכתיבה. הוא לא יכול לעשות את העבודה שלו סתם כך בשולחן רגיל כי כך לא יהיה לו נוח והכתיבה לא תהיה יפה.יש היו

5 טיפים לשמירה על אורך החיים של הדיו במדפסת שלכם
5 דברים שחייבים לדעת לפני שקונים מיקסר למטבח
סדינים יוקרתיים

סופר הסתם זקוק לשולחן נוח ומיוחד לצורכי הכתיבה. הוא לא יכול לעשות את העבודה שלו סתם כך בשולחן רגיל כי כך לא יהיה לו נוח והכתיבה לא תהיה יפה.

יש היום שולחנות מיוחדים לסופר הסתם כאשר עם השנים הדבר רק הולך ומשתכלל. השולחנות שאנחנו מכירים היום הם שולחנות מיוחדים מאוד ומנגישים עבור הסופר את כל מה שהוא צריך שיהיה לו לצורך הכתיבה והעבודה.

אנחנו כאן כדי להציג בפניכם שתי שולחנות מיוחדים שעדיין לא הכרתם. שולחנות שכל אחד מהם מעולה ויעיל במיוחד והוא מעניק לסופר הסתם את האפשרות לעבוד בלי כל קושי ובלי וללא כל מאמץ.

שולחן סופר סתם – שני הדגמים המובילים

1. שולחן אור מהודר לסופר הסתם

שולחן לסופר סתם

שולחן האור הוא שולחן נוח במיוחד. יש בחלק המרכזי שלו תאורת לד שהיא מובנית בתוך השולחן.

השולחן הזה כבר הפך מזמן למבוקש במיוחד בקרב כל סופרי הסתם כאשר ישנם עשרות לקוחות המרוצים ממנו ומהשימוש בו. השולחן מותאם באופן מלא לסופר הסתם וכך הוא נהנה מעבודה בצורה הכי נוחה והכי קלה.

מי המציא את השולחן?

השולחן הוא פרי ההמצאה של סופר סתם וותיק שמתוך השטח תכנן את השולחן ואת המבנה הייחודי שלו. מדובר בפטנט עולמי שעבר למפעל ישראלי העוסק בייצור שולחנות כאשר אלו נטלו על שכמם את מלאכת הייצור של שולחנות האור לסופרי סתם.

שולחן האור נהנה מהמלצות חמות מצד סופרי סתם רבים שרואים בו בשולחן את המוצר הכי מתאים והכי מתקדם עבור סופרי הסתם.

היתרונות של שולחן האור לסופרי סתם:

  • מחווני זווית – בשולחן האור יש מחווני זווית המאפשרים את ההגבהה ואת ההנמכה של השולחן בהתאם לצורך. ניתן להרים את ההגבהה עד לגובה של מטר אחד מקסימום. כך אפשר להתאים את השולחן מבחינת הנוחות עבור הסופר. חובה לדאוג לנוחות של סופר הסתם וזאת כדי להקל עליו על שעות העבודה הרבות שהוא אמור לעשות מול השולחן ומול העבודה.
  • החיבורים של השולחן הם חיבורים חזקים מאוד וברגע שמחליטים על הגובה והזווית הרצויים, ניתן לחזק את השולחן ולקבוע היטב את הזווית הרצויה.
  • תאורת לד – השולחן מכיל תאורת לד עם שלוש רמות בהירות לצורך הגנה על העיניים.

 

» לרכישת השולחן לסופרי סתם לחצו כאן «

 

2. שולחן נייד לסופרים

שולחן לסופר סתם

שולחן נייד

זהו שולחן העושי מעץ חזק ואיכותי שמצופה בפורמייקה. השולחן מובנה עם משטח אור והכתיבה נעשית עם שקפים מיוחדים המותאמים לכך. השולחן מתאים לסופרי סתם על מנת שהם יוכלו לכתוב בכל מקום שהם רק רוצים כאשר השולחן ילך יחד איתם. בכל מקום שהם רק ירצו הם יוכלו לפתוח את השולחן ולעבוד.

  • שולחן סופר סתם נייד מכיל חיבור USB עבור השקפים.
  • שלוש רמות בהירות לצורך הגנה על העיניים.
  • סימון קנה מידה העשויים מגנט חזק.
  • פינה עקומה שנועדה למנוע פגימות.

 

» לרכישת השולחן הנייד לסופרי סתם לחצו כאן «

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0