מתנה לבן זוג – שלוש הצעות מקוריות במחיר מצחיק

מתנה לבן זוג – שלוש הצעות מקוריות במחיר מצחיק

מתנות לבן זוג לרוב מסתכמת בארוחה רומנטית, צימר, סינמה סיטי vip... את כולם כבר עשינו לבן זוגנו שיחיה. השנה החלטתי לתת לו מספר מתנות מחוץ לקופסה, ועם הר

תוספת מדליקה לשולחן החג
שוכרים דירה קטנה? 3 טיפים לשדרוג
כל הדרכים לשדרג את אריזות המתנות
מתנות לבן זוג לרוב מסתכמת בארוחה רומנטית, צימר, סינמה סיטי vip… את כולם כבר עשינו לבן זוגנו שיחיה. השנה החלטתי לתת לו מספר מתנות מחוץ לקופסה, ועם הרבה אהבה. אהה וגם כאלו במחיר מצחיק. אם אתם בקטע של מתנות מקוריות, עצרו, הגעתם למקום הנכון!

1. פנקס המשאלות

חישבו על כל הדברים שבן זוגכם רוצה תמיד שתעשו עבורו, ולכם לרוב אין באמת כוח. לדוגמה, בן זוגי, חובב ספורט מושבע משאת נפשו בילוי ערב בציפייה בתכנית הספורט התורנית של הערב. אני – הרבה – פחות בקטע :) לכן, אחד ה"קופונים" שכתבתי עבורו בפנקס החלומות היה – "לקום בחמש בבוקר ולראות לצדך NBA עם בקבוק בירה". קופון נוסף בפנקס היה – "לשטוף את הבית מבלי לבקש ממך עזרה"!
ברגע שבן הזוג ישלוף לכם את אחד הקופונים מהפנקס, אתם חייבים לבצע את מה שכתבתם. אין דרך חזרה!

2. קמפינג בבית

בנו אוהל בסלון. הכניסו מנורות יפות, ממתקים או נשנושים אחרים ובלו את הערב מחובקים. מתאים במיוחד לחורף!

3. סרטון אהבה

קיימת אפליקציה מדהימה בשם מג'יסטו,. בה בוחרים סרטונים קצרים שצולמו באמצעות האייפון או האייפד ומשלבים אותם ביחד לסרטון אחד. בוחרים שיר מספריית השירים שהאפליקציה מציעה ומג'יסטו עורכת את הסרטון בצרוף השיר שבחרתם וכל זאת תוך מספר דקות. התוצאה היא – סרטון מקצועי חדש. היזהרו זה ממכר!

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0