מחפשים חברה של ניסור וקידוח בטון

מחפשים חברה של ניסור וקידוח בטון

כל מי שמבצע שיפוצים בבית, מכיר את הצורך בביצוע עבודות בבטון. הבטון הוא מרכיב בסיסי ועיקרי בכל מבנה שקיים בישראל מה שהופך לאתגר לא פשוט כאשר רוצים לחתו

כל הדרכים לשדרג את אריזות המתנות
דק במבוק או איפאה? באיזה רצפת דק תבחרו
הטיפ המושלם לקירור משקאות!

כל מי שמבצע שיפוצים בבית, מכיר את הצורך בביצוע עבודות בבטון. הבטון הוא מרכיב בסיסי ועיקרי בכל מבנה שקיים בישראל מה שהופך לאתגר לא פשוט כאשר רוצים לחתוך את הבטון. אם זה כשרוצים ליצור חלון בקיר, לפרוץ דלת או אפילו סתם כך להסיר קיר באופן מלא.

החיתוך היא פעולה שמחייבת שימוש בכלים מיוחדים המיועדים לשם כך. אם מנסים לחתוך את הבטון באמצעים אחרים, התוצאה עשויה להיות מאוד לא מדויקת, היא תחייב ביצוע שיפוצים אחר כך ולעיתים הדבר עשוי להפוך למפגע בטיחותי חמור הן לסביבה והן לאנשים הנמצאים במקום.

אז איך מנסרים או קודחים בקירות בטון?

ניסור וקידוח בבטון – איך הדבר נעשה?

לצורך ביצוע עבודות של ניסור או קידוח בבטון חשוב לפנות אל אנשי מקצוע שזה תחום ההתמחות שלהם. להם יש את כל הציוד הנדרש ואת כל הידע המקצועי על מנת לבצע את החיתוך הרצוי, במקום הרצוי ובאופן הכי מדויק.

הניסור נעשה בעזרת מסור חזק במיוחד עם מנוע עוצמתי כאשר להב החיתוך מצופה בשביבי יהלום.

היהלום הוא חומר הכי חזק שיש בטבע והוא מסוגל להתגבר גם על החומרים הכי חזקים ועל הבטון הכי קשיח. גם זה שמצויד בברזל.

יש אפשרות לבצע את הניסור באמצעים ידניים ויש גם את האפשרות לנסר בעזרת טכניקה של ניסור אוטומטי. לכל מקרה ולכל צורך יש להתאים את הניסור בצורה המתאימה.

איך בוחרים בחברה לניסור או קידוח בבטון?

יש כמה וכמה חברות שמציעות את השירות של ניסור וקידוח בבטון.

אנחנו אמורים לבחור את השירות הנכון בהתאם כדי ליהנות מתוצאות מושלמות. זה אומר חברה שיש לה ניסיון בתחום, חברה שמכירה את העבודה וכמובן יש לה את כל הציוד הנדרש כדי לבצע את הניסור.

אלוני ניסור וקידוח בבטון מציע שירות של ניסור וקידוח בבטון עם הציוד הכי מתקדם ועם ידע ומומחיות שאין להם מתחרים.

ברגע שאתם מפקידים בידיה את העובדה אתם למעשה יכולים להיות בטוחים ורגועים כי אכן הכול ייעשה בצורה הכי טובה ובאופן הכי מקצועי.

כמה עולות עבודות של ניסור או קידוח בבטון?

כדי לתמחר עבודות של ניסור וקידוח בבטון יש להתייחס למספר פרמטרים.

  • אורך הניסור – המחיר נקבע בהתחשב באורך השטח המנוסר. בנוסף לשאר הפרמטרים הבאים.
  • עובי הבטון – ברור שככל שהבטון יהיה עבה יותר, הרי שהניסור יהיה יקר יותר. מסור הבטון מסוגל לחדור גם בטון בעובי של מטר אך ברור שככל שהבטון יהיה עבה יותר המחיר יעלה בהתאם.
  • הגישה למקום העבודה – ככל שהגישה למקום העבודה תהיה מסובכת יותר, הרי שהמחיר אף הוא יושפע מכך. לעיתים מדובר בעבודה שצריכה להתבצע בגובה רב או לחילופין, מתחת לפני הקרקע.

 

זכרו! ניסור וקידוח בטון שייעשו בצורה מקצועית יבטיחו לכם תוצאות מושלמות.

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0