לימודים לחרדיים מקצועות קודש שניתן להתפרנס מהם בכבוד

לימודים לחרדיים מקצועות קודש שניתן להתפרנס מהם בכבוד

האדם החרדי שרוצה לצאת לעבוד ולהתפרנס אך עדיין להישאר בעולמה של תורה, צריך לבחור במקצוע שאכן יענה על הדרישות שלו. זה אומר מקצוע קודש שיש בו שליחות של מ

הכנה למבחני מחוננים – איך מתכוננים נכון?

האדם החרדי שרוצה לצאת לעבוד ולהתפרנס אך עדיין להישאר בעולמה של תורה, צריך לבחור במקצוע שאכן יענה על הדרישות שלו. זה אומר מקצוע קודש שיש בו שליחות של מצווה.

היהדות מספקת לנו הרבה מאוד מקצועות שאנחנו יכולים לעבוד בהם, להתפרנס מהם וגם לשמש בתפקיד שיש בו שליחות וזיכוי הרבים. העניין הוא שכדי להתפרנס באמת ממקצוע כזה אין מקום לחפף או לדלג וחובה ללמוד היטב את כל הנושאים המדוברים אשר בהם רוצים להתמקצע.

מכון עליה מציעים מגוון קורסים לחרדים. תוכלו למצוא את קורסים בכל הנושאים הרלוונטיים שיאפשרו לכם להיכנס לתפקידים הנחשבים וליהנות ממקצועות קודש שיש בהם שליחות.

קורסים לחרדים מאת מכון עליה:

מקצועות לימודים לחרדיים במגוון רחב של נושאים ושל מקצועות יכשירו גם אתכם לעבודה בתחום המתאים לכם שגם יצליח לפרנס אתכם היטב וגם יעניק לכם תחושה של שליחות.

קורס סופרי סתם

כל יהודי זקוק לתפילין, צריך שיהיו לו מזוזות בכל דלת, צריך ספר תורה בבית הכנסת וכך גם מגילות. כל אלו חייבים להיכתב באופן ידני. אין מקום לטכנולוגיה המתקדמת ואין כל קיצורי דרך בעניין. בגלל זה צריך כמובן את סופרי הסת"ם.

אצלנו יכול כל מי שרואה את עצמו מתאים לעבודה בעבודה הזו, לקבל את כל הידע המקצועי הנדרש כאשר הכול כמובן במסגרת ההלכה.

קורס למוהלים

כל תינוק זכר שנולד אמור לעבור ברית מילה ביום השמיני. בכל יום נולדים מאות תינוקות בישראל וכולם אמורים לעבור את ברית המילה ביום השמיני.

מוהל מוסמך ומומחה הוא זה שאמור לבצע את ברית המילה. כדי להיות מוהל צריך כמובן ללמוד.

אצלינו מקבל כל תלמיד את כל הידע המקצועי ואת כל הכלים והטיפים כדי לשמש כמוהל ולמול את ילדי ישראל.

קורס משגיחי כשרות

משגיח כשרות הוא אדם שחייב להיות ירא שמים וכזה שמודע לאחריות הרבה שיש בתפקיד הזה.

כדי לעבוד כמשגיח כשרות חשוב ללמוד היטב את המקצוע ולהכיר את כל הנושאים הרלוונטיים בצורה מאוד יסודית.

אצלינו תוכלו ליהנות מקורסים מתקדמים שיעניקו לכם את כל המידע המקצועי הרלוונטי למשגיח כשרות.

קורס שחיטה

התורה מתירה לנו לאכול בשר ועוף אך רק בתנאי שהוא נשחט כדין ועבר את כל התהליכים הנדרשים. קורס שוחטים זה קורס המאפשר לכל מי שרואה את עצמו מתאים לעבוד כשוחט לקבל את כל המידע הנדרש.

קורס טוען רבני

התפקיד של הטוען הרבני הוא מקביל לתפקיד של עורך הדין אך בעוד שעורך דין עובד בעיקר בבתי משפט, הטוען הרבני עובד בבית הדין ומייצג שם את לקוחותיו.

כדי להיות טוען רבני נדרשת בקיאות בחלקים רבים משולחן הערוך וחושן המשפט לצד ידע טכני רב בנושאים חוקיים. במכון עליה אפשר לרכוש את כל הידע הנדרש כדי לעסוק בתחום.

ועוד קורסים תורניים מומלצים:

 

מקצועות לימודים לחרדיים במגוון רחב של נושאים ושל מקצועות יכשירו גם אתכם לעבודה בתחום המתאים לכם שגם יצליח לפרנס אתכם היטב וגם יעניק לכם תחושה של שליחות.

 

 

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0