מתיחת בטן – כך תעשו את זה נכון

מתיחת בטן – כך תעשו את זה נכון

כך תעשו את זה נכון  אפשר לעשות כמעט הכול אבל יש דברים שאפילו פעילות ספורט נמרצת לא תפתור – אחד מהם קשור ברפיון הבטן והקפלים הגדולים – אלו שמסרבים להע

הסיכונים בביצוע הזרקת בוטוקס וכיצד ניתן למזער אותם למינימום
טיפים על משקפי שמש לגברים
שרשראות שם, מה המשמעויות הרבות של שרשראות שם?

כך תעשו את זה נכון 

אפשר לעשות כמעט הכול אבל יש דברים שאפילו פעילות ספורט נמרצת לא תפתור – אחד מהם קשור ברפיון הבטן והקפלים הגדולים – אלו שמסרבים להעלם חרף כל האימונים ומשטר התזונה. אז אם כל זה נשמע לכם מוכר ועשיתם כבר הכול הגיע הזמן להתקדם עם הקדמה ולשמוע אודות ההליך הפופולארי ביותר בקרב הניתוחים הפלסטיים – ניתוח מתיחת בטן. 

איך מבוצע ניתוח מתיחת בטן?

ניתוח מתיחת בטן משלב מתיחת העור הרפוי לצד שאיבת שומן והסרת העור העודף. לרוב, נשים לאחר לידה או השלת משקל גדול עושות את הניתוח אבל הוא בהחלט מתאים גם לגברים שבחבורה. שילוב המתיחה יחד עם השאיבה נותן את התוצאה המושלמת ביותר ולא משנה עד כמה שואבים או מותחים – עדיין התוצאה שתתקבל תהיה מושלמת על כל המשתמע מכך. הניתוח מתבצע תוך כדי הפרדה בין שכבות השרירים העוטפים את הבטן והניתוח הוא לרוחב עד גובה הטבור במרכז הבטן מעל לטבור. הידוק מעטפת השרירים הוא מרכזי ואילו את החתך עצמו מבצעים במקום הנמוך ביותר בכדי להעלים ולהסתיר כמה שיותר את הצלקות או התפרים עצמם. כמו כן הטבור אף הוא ממוקם במקום הנכון ואילו נקזים נשארים עד שבוע מיום הניתוח בכדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. 

איך מבוצע ניתוח מתיחת בטן מלא? 

במצב בו נדרש הליך של ניתוח מתיחת בטן מלא מסתמן כי קיים עור עודף גדול ולרוב בוחרים בניתוח זה אנשים לאחר קיצור קיבה. כמו כן האנשים המתאימים לניתוח זה מציגים עודפי שומן קטנים יותר או שרוצים לשפר את עניין בלט לאחר לא מעט הריונות. לאחר הפרדה עד למיקום קשת הצלעות בין שכבות העור והשרירים מחטבים לא רק את הבטן אלא גם את המותניים. התפרים עצמם נסגרים בבטן התחתונה כך שהם קצרים, קטנים ומאפשרים להסתרה תחת קו הביקיני ברוב המקרים. במצב הנ"ל הטבור נשאר במקום והעור מסביב הוא זה שעובר את המתיחה. גם כאן במידה ומתגלים נקודות שומן שמפריעות לנראות החטובה מבוצעת שאיבת שומן שפותרת את הבעיה. 

האם יש דבר כזה מתיחת בטן תחתונה בלבד?    

במצב הנ"ל מבצעים שאיבת שומן בכל חלקי הבטן ואזור המותניים, כמו כן נוצרת הפרדה בין שכבת השרירים העוטפים את הבטן ושכבת העור התחתונה- זו שנמצאת מתחת לטבור. הידוק השרירים באזור הזה מצר את המותניים ובסגירה נשאר גם כאן קו תפרים נמוך שאותו ניתן להסתיר בחלק התחתון בין שערות הערווה. 

בסיכום דבר כל ההליכים שהוצגו במאמר זה יתרחשו בהרדמה מלאה כאשר אורך הניתוח יהיה בין שעתיים לארבע שעות לכל היותר. שלא כמו ניתוחים פלסטיים אחרים במצב הנ"ל יידרש מהמנותח/ת השגחה של עד יממה בבית החולים המנתח. יש לבצע פעילות מופחתת בתקופה זו ובו זמנית להצטייד בבגד מחטב על האזור למשך חודש וחצי ימים ועד לביקור הרופא. 

 

 

 

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0