רעיונות לארוחת צהריים בתקופת משבר

רעיונות לארוחת צהריים בתקופת משבר

ארוחות צהריים הן מרכז היום, בין אם אתם אנשים שנוהגים להתעורר מאוחר ולוותר על ארוחת הבוקר, ובין אם אתם משכימי קום, בין אם אתם בבית עם הילדים, ובין אם א

הטיפ המושלם לקירור משקאות!
10 טיפים מקוריים וחכמים לדיאטה!
רוצים לארח בסטייל? הוסיפו קערות מסוגננות שהכנתם בעצמכם

ארוחות צהריים הן מרכז היום, בין אם אתם אנשים שנוהגים להתעורר מאוחר ולוותר על ארוחת הבוקר, ובין אם אתם משכימי קום, בין אם אתם בבית עם הילדים, ובין אם אתם בעבודה. בימים אלה, שבהם אנו מבלים יותר בבית עם הילדים, חושבים איך לגוון ומה עוד להכין, וגם בימי חגים, חופשים ושבתות לארוחת צהריים יש הרבה מאוד אפשרויות. הכנת הארוחה לא חייבת להיות ארוכה ומסובכת, היא יכולה להיות מהירה, קלילה, טעימה ומגוונת, ואפשר להתאים אותה גם לטבעונים שביניכם.

מתכונים בריאים שילדים אוהבים

טורטייה ממולאת חזה עוף, פטריות ובצל – מתכון פשוט וקל, שהופך את הארוחה לחגיגה לכל בני המשפחה. את הטורטיות המחוממות מעט במחבת, ממלאים בתערובת חזה עוף שטוגן עם בצל, פטריות ועשבי תיבול. כדי להכין את המעדן הזה יש לגלגל את הטורטייה, כאשר מקפלים את התחתית כך שהרוטב לא יטפטף, ועוטפים את הצדדים לכדי גליל. אפשר לטגן קלות את הטורטיות המוכנות על ידי גלגול בביצה, שומשום ופירורי לחם, כך הן נסגרות והופכות לאגרול מיוחד. מתכונים לארוחת צהריים דומים עבור טבעונים, יהיו במילוי של טופו, סייטן או ירקות במקום חזה עוף.

שקשוקה – אין ספק ששקשוקה יכולה להיות ארוחה בכל שלב של היום, ושהיא אהובה מאוד על ילדים ומבוגרים כאחד. ניתן להוסיף לה ירקות שונים, גבינות, תיבול חריף, ולדאוג שיהיה לחם כדי לטבול ברוטב האדום והחם. ניתן להכין גם בגרסה טבעונית, כשהביצים מוחלפות בטופו.

סלט פסטה קר – מתכון שילדים מאוד אוהבים, המשלב פסטה וירקות, עם גבינה בולגרית או בלעדיה. לפסטה המבושלת מוסיפים עגבניות חתוכות, בזיליקום, זיתים קצוצים, מלח, שמן זית, פסטו וגבינה בולגרית. אפשר להוסיף ירקות נוספים שאוהבים, ליצור סלט צבעוני ובריא ולאכול קר.

קוסקוס עם מרק ירקות וגרגירי חומוס – כשאומרים מתכונים לארוחת צהריים שילדים אוהבים, אין ספק שקוסקוס הוא אחד המרכיבים הראשונים. לקוסקוס המוכן אפשר להוסיף מרקים לפי בחירה, בתיבול כורכום צהבהב, בתוספת רסק עגבניות ועוד. גם הירקות במרק זה יכולים להשתנות לפי טעמכם מלבד גזר, קישואים, תפוחי אדמה, דלעת וסלרי ומומלץ להוסיף גרגירי חומוס לתוספת חלבון.

אטריות נודלס מוקפצות עם חזה עוף וירקות – מתכון טעים וקל, שניתן להכינו בגרסה צמחונית ללא חזה עוף, עם ירקות בלבד או בתוספת קוביות טופו. אפשר להשתמש באטריות נודלס רחבות או דקות לפי העדפתכם, ובמגוון ירקות שאתם אוהבים היוצרים הרבה צבע בצלחת. את האטריות מבשלים בסיר נפרד לפי ההוראות שעל האריזה. מכינים את הווק, ובו  מקפיצים את הירקות בזה אחר זה, מוסיפים את רצועות חזה העוף שתובלו, מוסיפים תבלינים, מעט קורנפלור במים להסמכת הרוטב ומערבבים. לא לשכוח להוסיף את האטריות המוכנות ולערבב הכול יחד. למי שאוהב בוטנים, זה הזמן להוסיף חופן בוטנים קצוצים, ומעט ירק קצוץ כמו פטרוזיליה או כוסברה.

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0