משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה

עברתם את גיל שישים? ייתכן וכדאי לכם לקחת משכנתא חדשה

כיצד להיפטר מאורחים לא רצויים?
חברת היהלום לשירותי ניסור וקידוח בבטון. עם צוות מעולה.
חברת ניסור בטון מומלצת לתושבי הדרום

עברתם את גיל שישים? ייתכן וכדאי לכם לקחת משכנתא חדשה

משכנתא חדשה במסלול משתלם זו דרך נהדרת להשיג כסף בגיל הפנסיה

 

בין אם כבר חציתם את גיל שישים ובין אם לא – את הגיל שבו תצאו לפנסיה, אתם בוודאי מדמיינים בתור תקופה שקטה ורגועה מכל הבחינות, אך יש מי שחושש ובצדק מההיבטים הכלכליים של השלב הזה בחיים. הצורך להתקיים מפנסיה שהיא, מבחינה כספית, מצומצמת יותר מאשר ההכנסות מהעבודה, הרצון לעזור לילדים לבנות את המשפחה שלהם, ההזדקקות לתרופות ולאביזרים מסוג חדש, בגלל הגיל – כל אלו עלולים להוביל אנשים מבוגרים רבים למדרון פיננסי מסוכן. הגשת בקשה לקבלת משכנתא חדשה, יכולה לעזור מאוד לבעלי נכסים שיכולים להשתמש בדירה הקיימת שלהם, בכדי להמשיך לחיות ברמה גבוהה ואפילו להגשים חלומות שעולים לא מעט כסף.

מהי הלוואת משכנתא?

 

משכנתא בתצורתה המוכרת, הינה הלוואה גדולה שניתנת לרוכשי דירות ומיועדת לממן עבורם את רכישת הדירה, תוך פריסת תשלומים לתקופה ארוכה של שנים לא מעטות. עבור רוב האנשים, מדובר בסוג של עול שהשחרור ממנו מלווה שהרגשה נהדרת. עם זאת, "להיפטר" מהמשכנתא זה אמנם נחמד, אבל אם אתם בעליה של דירה גדולה אך ללא אוכל במקרר – לא השגתם שום דבר. אז אמנם כרוכה בתוך משכנתא הפוכה ריבית גבוהה למדי, אך היא עשויה להוות את הפתרון הטוב ביותר לבני שישים ויותר ולהעניק להם מענה למצוקה כלכלית קיימת, או כזו שעלולה להיווצר בהמשך החיים.

לקחת משכנתא חדשה בתקופת הפנסיה? בהחלט כן

 

המשמעות של משכנתא במסלול "הפוך" היא בדיוק כמו שמה: במקום לקחת כסף בכדי לרכוש דירה, הלווים משתמשים בנכס שכבר בבעלותם – על מנת לקבל כסף. בפועל, הדירה הופכת לנכס מניב ובעליה מקבלים סכום גבוה, מיידי ובמזומן ויכולים לעשות בכסף הזה ככל שיחפצו. החשש הגדול בקרב אנשים השומעים על הרעיון לראשונה, היא מההתחייבות הכלכלית, שהרי המילה "משכנתא" מייד מחזירה את הזיכרון של ההחזרים החודשיים הקבועים, מהם הם סופסוף נפרדו. המשכנתא ההפוכה, לעומת זאת, איננה כוללת החזרים חודשיים כלל ולמעשה יש להחזיר את הכספים שנלוו רק בעת מכירת הדירה. זוהי הסיבה לכך שהמסלול המיוחד הזה, אכן מתאים רק לאנשים מבוגרים שנמצאים בתקופה מאוד מסוימת בחייהם וצריכים כסף כאשר הם אינם צפויים להרוויח אותו בעצמם בהמשך חייהם. על אף הריבית הגבוהה, מדובר במסלול משתלם עבור אנשים רבים, כזה שיכול להבטיח להם את אורח החיים שעליו חלמו ושאותו קיוו ליישם בגילם המבוגר.

מה ניתן לעשות עם הכסף שמקבלים במסגרת ההלוואה?

 

משכנתאות הפוכות הן למעשה הלוואות לכל מטרה. הרעיון הוא להעניק ללווים את הזכות להחליט מה לעשות עם הכסף שיקבלו כחלק משעבוד של הנכס באופן חלקי. מכיוון שהדירה עצמה משמשת כעירבון להלוואה, אין צורך להציג בטחונות נוספים ומכאן שגם תהליך אישור ההלוואה הייחודית הזו, הינו מהיר ויעיל במיוחד ובשל כך – מתאים מאוד לאוכלוסייה המבוגרת.

 

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0