מה זה שולחן שוק – הטרנד שכבש את המדינה

מה זה שולחן שוק – הטרנד שכבש את המדינה

כל הנושא הזה של הגשת תקרובת לאורחים באירועים עבר מהפך של ממש בשנים האחרונות. כבר מזמן לא מקפידים על שולחנות ערוכים ועל הגשה לכל אורח באופן פרטני את המ

רוצים לארח בסטייל? הוסיפו קערות מסוגננות שהכנתם בעצמכם
סביבוני מרשמלו מדהימים בעשר דקות עבודה
קוויקי: איך מכינים עוגיות שיסחטו מחמאות מבלי להתאמץ!

כל הנושא הזה של הגשת תקרובת לאורחים באירועים עבר מהפך של ממש בשנים האחרונות. כבר מזמן לא מקפידים על שולחנות ערוכים ועל הגשה לכל אורח באופן פרטני את המנה שהוא בוחר.

הדבר שרווח היום זהו בר גדול המקדם את פני הבאים ומזמין מעצם היותו את כל האורחים לגשת אל השולחן ולהתכבד. על שולחן הבר אפשר להגיש כמעט כל דבר. זה יוכל להיות מנות בשריות וזה גם יכול להיות מנות חלביות. זה יכול לכלול פירות, חיתוכי ירקות או לחילופין מגשי אירוח עם מנות פינגר פוד.

שולחנות שוק – הטרנד החדש

שולחנות הבר החליפו לאחרונה את פניהם וכיום יש לנו את שולחנות השוק שמבצעים בהצלחה את המצופה מהם. כלומר, הם הופכים להיות אבן שואבת עבור כל האורחים שמתלהבים מהמראה הצבעוני והמושך ורצים לטעום מהתקרובת המוגשת.

בכל אירוע אשר בו יש שולחן שוק, הוא הופך מהר מאוד לדבר המרכזי כאשר כל מי שנכנס אל התחם של האירוע מתלהב מהצבעוניות, מתלהב מהשפע ומתרשם גם מהעיצוב הייחודי וכמובן לא מהסס 'לטמון' ידיו בצלחת.

שולחנות שוק – מה מקור השם?

מה בעצם מקור השם של שולחנות השוק?

השוק הוא מקום צבעוני, מקום עם הרבה שפע והיצע רב, מקום שגורם לנו לא פעם לשיכרון חושים. הניחוחות והמראות מצליחים לכובש את כל באי השוק.

שולחן השוק ממש לא רחוק מהתיאור הזה. על שולחן השוק אנחנו פוגשים בתקרובת עשירה ומלאת צבע עם ניחוחות קסומים של מנות מגרות ומיוחדות.

מה אפשר להגיש על שולחן השוק?

בשולחן שוק אפשר להגיש למעשה ממש כל דבר. אפשר ללכת על מנות בשר ואפשר גם לבחור במנות צמחוניות. שולחן שוק חלבי הוא גם כן רעיון מוצלח מאוד ובעצם אפשר לומר כי כל תקרובת וכל סגנון של מנות עשויים בהחלט להתאים ולהעניק לנו מענה.

בשולחן שוק, הגיוון זה שם המשחק. על כן חשוב ליצור שולחן מגוון עם שלל מנות ומגוון אפשרויות. אפשר תמיד להתחיל עם לחמים, עם סלטים, עם מתאבנים ועוד. אפשר כמובן להוסיף ירקות חתוכים, פירות חתוכים, שייקים וכן הלאה. המנה העיקרית תהיה אף היא מוגשת בטוב טעם ובעיצובים מושקעים וזאת כדי להשלים את כל ההגשה.

שולחן שוק כשר

חשוב לזכור. כאשר אתם מזמינים שולחן שוק לאירוע, אתם רוצים שכל האורחים יוכלו ליהנות מהתקרובת. תמיד יהיו בין הקהל אנשים שומרי כשרות. חשוב להתחשב בכולם ועל כן כדאי ללכת על שולחן שוק שיש לו כשרות מהודרת.

רק כך תוכלו ליהנות מאורחים מרוצים שלא יהססו לגשת אל השולחן, להעמיס על הצלחת ופשוט ליהנות.

אירוע כזה הופך לבלתי נשכח והטעמים הטובים ימשיכו ללוות את כולם עוד הרבה זמן.

» להזמנת שולחנות שוק לאירועים לחצו כאן «

.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0